Skip to content

De bedste apps samlet i ét system

Vores integrationspartnere er essentielle for vores helt unikke løsning, da de sikrer en kombination af software af høj kvalitet og menneskelige ressourcer med stor erfaring inden for modebranchens processer.

twoday FaVa standard integrationer

Med vores dygtige integrationspartnere bliver du guidet smidigt igennem alle dine processer fra design og variantstyring til salg. Vi har nemlig skabt twoday FaVa gennem et tæt samarbejde med partnere, der hver især er de bedste inden for deres område af softwareløsninger til modebranchen. I sin opbygning er twoday FaVa 100% bygget som extensions på Microsoft Business Central, hvilket betyder, at du nyder godt af ekspertisen fra de førende partnere i branchen, som eksempelvis Delogue, Colect, LS Retail og Microsoft.

twoday

Hvem er twoday FaVa?

twoday FaVa leverer tilpassede IT-løsninger specifikt til modebranchen.

Med over 40 års erfaring inden for modeindustrien kan du være tryg ved at vælge os som samarbejdspartner. twoday FaVa er bygget på vores omfattende viden og erfaring, så vi kan tilbyde de bedste løsninger til vores kunder.

Vi forstår branchens krav og er klar til at skabe en skræddersyet IT-løsning til dig.

twoday-situation-copenhagen-2-1280-1

Hvilke funktioner får du?

FaVa skaber en digitaliseret hverdag, hvor platformene taler sammen – helt fra design til salgsfasen. Vi integrerer til de bedste løsninger på markedet, så I aldrig går på kompromis med jeres IT-løsning. Læs her hvad vores integrationer giver dig af funktioner.

 

En samlet løsning til administration af hele din virksomhed. Med utallige udviklingsmuligheder, kan du skræddersy et ERP-system, der passer perfekt til din virksomhed.
FaVa tilbyder dine designere at arbejde i Delogue PLM, som er en af markedets mest anerkendte platforme til at håndtere udviklingen af designs – fra koncept til slutprodukt.

FaVa understøtter indkøb, både i sortimenter og i styk. Du kan på en nem måde beregne og oprette indkøbsordrer på baggrund af det salg, der er registreret i systemet. Alternativt kan dine indkøbsordrer oprettes manuelt.

Opererer du indenfor salg og detail, har du nok allerede hørt om den unikke Colect platform, der sikrerm at dit brand bliver formidlet gennem flotte, visuelle og digitale præsentationer af jeres kollektioner.

Når dine varer plukkes fra lageret og leveres til rette tid og sted, er det vigtigt at have et system, der integrerer funktioner. Det gør FaVa. Du får al den relevante information, du har brug for, for at kunne udføre en effektiv lager- og leveranceplanlægning.

Med FaVa har du også mulighed for at tilknytte POS- og kassesystemer, hvis din virksomhed har egne butikker, showrooms eller på anden vis behov for en butiksløsning.

Med rapporteringsværktøjet får du det fulde overblik over data fra alle jeres platforme, så du nemmere kan træffe informerede beslutninger.
Du har fuld kontrol over vores dit brand i forhold til både bogføring, indkøb, salg og rapportering. Med integration til både DAM (Digital Asset Management) og PIM (Product Information Management har du det komplette overblik.

Du får alle de nødvendige økonomifunktioner, så du kan håndtere specifikke økonomiprocesser for branchen.

Med FaVa får du en integration til dokument- og betalingshåndteringsløsninger, der forenkler dine processer og sparer dig tid som fx. scanning og elektronisk godkendelse af fakturaer og meget mere.

Effektiviser dit salg online med en fuld integration af FaVa og din webshop. Du har overblik over dit lager i realtid og priser opdateres med udgangspunkt i én kilde.

Automatiser fragtprocessen med integration mellem Business Central og flere forskellige logistikplatforme for et effektivt ordreflow.

Lad dine apps smelte sammen på en samlet platform

Har du oplevet, at dine apps ikke snakker ordentligt sammen? Vores løsning integrerer til de apps og IT-systemer, din virksomhed har brug for til at optimere mode- og tekstilbranchen. Platformen samler de produkter, du har brug for, hvad enten det drejer sig om Shopify, Delogue, Colect eller andre systemer. Dette giver dig en fleksibel og skræddersyet tilgang til dit IT-setup.

fava-integrationer-grafik-1280

En platform med de funktioner du har brug for

Løsningen er en specialtilpasset udvidelse af økonomisystemet Microsoft Dynamics 365 Business Central, som samtidig giver mulighed for integration med dine øvrige systemer og platforme. twoday FaVa er derfor designet som en best-of-breed løsning, der eksempelvis lader dine designere arbejde i Delogue og dine sælgere i Colect. Vi sørger for, at hele din værdikæde er under kontrol ved hjælp af rapporteringsværktøjet Power BI, der giver dig realtidsindsigt i virksomhedens nøgletal. Derudover kan twoday FaVa integreres med over 1.000 tillægsløsninger til Business Central, så systemet kan skræddersys til dine specifikke behov. Hvordan løsningen understøtter og optimerer værdikæden og din forretning, kan du læse meget mere om nedenfor.

fava-funktion-grafik-1280

Vil du i gang? Det vil vi også

Gør som en lang række af landets mest ambitiøse virksomheder:
Udfyld formularen eller tag fat i Ina – så kan vi tage en god snak om jeres udfordringer og drømme.

Ina Gaarde

Business Developer
ina.gaarde@twoday.com
+45 21 63 25 26