Skip to content

De bedste apps samlet i ét system

Vores integrationspartnere er essentielle for vores helt unikke løsning, da de sikrer en kombination af software af høj kvalitet og menneskelige ressourcer med stor erfaring inden for modebranchens processer.

twoday FaVa standard integrationer

Med hjælp fra vores erfarne integrationspartnere bliver du guidet sikkert og effektivt gennem alle processer – fra design og variantstyring til salg. Twoday FaVa er udviklet i tæt samarbejde med de dygtigste aktører inden for softwareløsninger til modebranchen, så du får det bedste fra hver ekspert. Løsningen er bygget 100% gennem extensions på Microsoft Business Central, hvilket sikrer dig både fleksibilitet og den fulde styrke af førende partnere som XtensionIT, Delogue, Colect, LS Retail og Microsoft.

twoday

Hvem er twoday FaVa?

twoday FaVa leverer tilpassede IT-løsninger specifikt til mode- og tekstilbranchen.

Med over 40 års erfaring inden for mode- og tekstilindustrien kan du være tryg ved at vælge os som samarbejdspartner. twoday FaVa er bygget på vores viden og erfaring, så vi kan tilbyde de bedste løsninger til vores kunder.

Vi forstår branchens krav og er klar til at skabe en skræddersyet IT-løsning til dig.

fashion-og-it-inspriationsdag-6-1920

Hvilke funktioner får du?

FaVa skaber en digitaliseret hverdag, hvor platformene taler sammen – helt fra design til salgsfasen. Vi integrerer til de bedste løsninger på markedet, så I aldrig går på kompromis med jeres IT-løsning. Læs her hvad vores integrationer giver dig af funktioner.

 

En samlet løsning til administration af hele din virksomhed. Med utallige udviklingsmuligheder, kan du skræddersy et ERP-system, der passer perfekt til din virksomhed.
FaVa tilbyder dine designere at arbejde i Delogue PLM, som er en af markedets mest anerkendte platforme til at håndtere udviklingen af designs – fra koncept til slutprodukt.

FaVa understøtter indkøb, både i sortimenter og i styk. Du kan på en nem måde beregne og oprette indkøbsordrer på baggrund af det salg, der er registreret i systemet. Alternativt kan dine indkøbsordrer oprettes manuelt.

Opererer du indenfor salg og detail, har du nok allerede hørt om den unikke Colect platform, der sikrerm at dit brand bliver formidlet gennem flotte, visuelle og digitale præsentationer af jeres kollektioner.

Når dine varer plukkes fra lageret og leveres til rette tid og sted, er det vigtigt at have et system, der integrerer funktioner. Det gør FaVa. Du får al den relevante information, du har brug for, for at kunne udføre en effektiv lager- og leveranceplanlægning.

Med FaVa har du også mulighed for at tilknytte POS- og kassesystemer, hvis din virksomhed har egne butikker, showrooms eller på anden vis behov for en butiksløsning.

Med rapporteringsværktøjet får du det fulde overblik over data fra alle jeres platforme, så du nemmere kan træffe informerede beslutninger.
Du har fuld kontrol over vores dit brand i forhold til både bogføring, indkøb, salg og rapportering. Med integration til både DAM (Digital Asset Management) og PIM (Product Information Management har du det komplette overblik.

Du får alle de nødvendige økonomifunktioner, så du kan håndtere specifikke økonomiprocesser for branchen.

Med FaVa får du en integration til dokument- og betalingshåndteringsløsninger, der forenkler dine processer og sparer dig tid som fx. scanning og elektronisk godkendelse af fakturaer og meget mere.

Effektiviser dit salg online med en fuld integration af FaVa og din webshop. Du har overblik over dit lager i realtid og priser opdateres med udgangspunkt i én kilde.

Automatiser fragtprocessen med integration mellem Business Central og flere forskellige logistikplatforme for et effektivt ordreflow.

Lad dine apps smelte sammen på en samlet platform

Har du udfordringer med at få dine systemer til at tale sammen? Vores platform sætter strøm til dine processer og samler de bedste løsninger og værktøjer til mode- og tekstilbranchen, så din virksomhed får præcis det, den har brug for. Om det er Shopify, Delogue, Colect eller en helt anden service, så hjælper vi dig med at skabe en fleksibel og integreret IT-struktur, der understøtter dine unikke behov.

fava-integrationer-grafik-1280

En platform med de funktioner du har brug for

twoday FaVa bygger på Microsoft Dynamics 365 Business Central og er tilpasset til mode- og tekstilbranchens behov. Med mulighed for at integrere dine eksisterende systemer og platforme giver løsningen dig frihed til at bruge de værktøjer, der fungerer bedst for din virksomhed. Dine designere kan arbejde i Delogue, mens sælgerne bruger Colect – alt sammen integreret i én samlet platform.

For at sikre fuldt overblik over værdikæden tilbyder vi integration med Power BI, som giver dig realtidsindsigt i virksomhedens nøgletal. Med adgang til over 1.000 tillægsløsninger til Business Central kan FaVa skræddersys, så den opfylder præcis dine krav og behov. Læs videre for at opdage, hvordan FaVa kan understøtte og optimere din forretning.

fava-funktion-grafik-1280

Vil du i gang? Det vil vi også

Gør som en lang række af landets mest ambitiøse virksomheder:
Udfyld formularen eller tag fat i Ina – så kan vi tage en god snak om jeres udfordringer og drømme.

Ina Gaarde

Business Developer
ina.gaarde@twoday.com
+45 21 63 25 26