Hvem er twoday FaVa
Vi er twoday FaVa
Vores værdier er den rettesnor, vi alle arbejder efter, og de ligger til grund for alt, hvad vi gør.
Vores forretning drives med hjertet. Vi har respekt for hinanden, vores samarbejdspartnere og det arbejde, vi leverer.
Vi har drive og stræber altid efter at blive bedre til det, vi laver.
Vi tilpasser os hele tiden og holder os opdaterede med nye metoder og løsninger for at kunne tilbyde den bedste løsning til dig.
Alt du behøver til din mode- og tekstilvirksomhed
Med twoday FaVa får du en helhedsorienteret digital løsning til modebranchen, hvor jeres platforme samarbejder på tværs af områder som design, salg, logistik og økonomi. Løsningen er baseret på Microsoft Dynamics 365 Business Central og samler branchens bedste systemer i én løsning. Vi tror på at lade eksperter gøre det, de er bedst til, hvilket er kernen i vores samarbejde med partnere som Delogue, når det for eksempel gælder PLM. Ved at kombinere vores ERP-kompetencer med deres ekspertise skaber vi en løsning, der er optimeret til jeres specifikke behov og skaber værdi på tværs af jeres forretning.
Det er helt i stil med vores visionære DNA, at Birger Christensen er med på den første værdikædebaserede løsning til fashion.
Vi tror på, at twoday FaVa bliver en gamechanger for fashionindustrien, og derfor er det også essentielt, at vi er med til at påvirke løsningen fra start.Micky Bach, COO, Birger Christensen
Vores mission
Vi stræber efter at skabe den bedste version af os selv. På den måde kan vi bedst hjælpe dig i mål. Vi mener, at den gode dialog, ærlighed og transparens er vejen til at lykkes.
Vores mission er at sørge for, at din IT altid er up-to-date, og tilpasset præcis til din forretning. twoday FaVa er bygget op som godt klassisk sæt LEGO-klodser, hvor hver klods kan skiftes, alt efter hvordan din forretning udvikler sig. Kort sagt handler twoday FaVa om at give dig den bedst mulige løsning, til lige præcis dine behov og ønsker.
Case: Our Units
Flyvende med FaVa
”I modebranchen har vi et enormt behov for at kunne styre varianter på et mere kompliceret niveau for ikke at give os selv alt for meget arbejde. Med FaVa får vi opfyldt vores behov i forbindelse med variantstyring, og det er en fleksibel løsning, der er integrerbar med andre løsninger, som alt sammen er med til at fodre vores forretning.”
Case: Our Units
Flyvende med FaVa
”I modebranchen har vi et enormt behov for at kunne styre varianter på et mere kompliceret niveau for ikke at give os selv alt for meget arbejde. Med FaVa får vi opfyldt vores behov i forbindelse med variantstyring, og det er en fleksibel løsning, der er integrerbar med andre løsninger, som alt sammen er med til at fodre vores forretning.”
Et system der omfavner alle de funktioner, du har brug for
Med FaVa får du en skræddersyet udvidelse af Microsoft Dynamics 365 Business Central, der giver mulighed for at integrere dine eksisterende systemer og platforme. Løsningen er designet som en best-of-breed platform, så dine designere kan arbejde i deres foretrukne tredjepartsløsninger som eksempelivs Delogue, mens dine sælgere kan fortsætte i værktøjer som Colect.
For at sikre fuldt overblik over værdikæden tilbyder vi integration med Power BI, som giver dig realtidsindsigt i virksomhedens nøgletal. FaVa kan ydermere udvides med over 1.000 tillægsløsninger til Business Central, så systemet kan skræddersys til dine specifikke behov. Find ud af, hvordan FaVa kan styrke og effektivisere din forretning nedenfor.
Vil du i gang? Det vil vi også
Gør som en lang række af landets mest ambitiøse virksomheder:
Udfyld formularen eller tag fat i Ina – så kan vi tage en god snak om jeres udfordringer og drømme.