En løsning bygget på jeres behov
Hele pakken til din mode- og tekstilvirksomhed
Med twoday FaVa får I en digital hverdag, hvor alle jeres systemer er i sync – fra design og salg til logistik og økonomi. Vores løsning giver jer adgang til førsteklasses systemer til modeindustrien, samlet i én integreret platform baseret på Microsoft Dynamics 365 Business Central. Vi sikrer også integration med de bedste løsninger på markedet, så jeres IT-løsning altid er i top. Her er nogle af de funktioner, vores kunder bruger med stor succes.
Hvilke funktioner får du?
FaVa skaber en digitaliseret hverdag, hvor platformene taler sammen – helt fra design til salgsfasen. Vi integrerer til de bedste løsninger på markedet, så I aldrig går på kompromis med jeres IT-løsning. Læs her hvad vores integrationer giver dig af funktioner.
FaVa understøtter indkøb, både i sortimenter og i styk. Du kan på en nem måde beregne og oprette indkøbsordrer på baggrund af det salg, der er registreret i systemet. Alternativt kan dine indkøbsordrer oprettes manuelt.
Opererer du indenfor salg og detail, har du nok allerede hørt om den unikke Colect platform, der sikrerm at dit brand bliver formidlet gennem flotte, visuelle og digitale præsentationer af jeres kollektioner.
Med FaVa har du også mulighed for at tilknytte POS- og kassesystemer, hvis din virksomhed har egne butikker, showrooms eller på anden vis behov for en butiksløsning.
Du får alle de nødvendige økonomifunktioner, så du kan håndtere specifikke økonomiprocesser for branchen.
Effektiviser dit salg online med en fuld integration af FaVa og din webshop. Du har overblik over dit lager i realtid og priser opdateres med udgangspunkt i én kilde.
Automatiser fragtprocessen med integration mellem Business Central og flere forskellige logistikplatforme for et effektivt ordreflow.
Et system der indeholder alle de funktioner du skal bruge
twoday FaVa er en specialudviklet udvidelse af økonomisystemet Microsoft Dynamics 365 Business Central, som samtidig tilbyder integration med dine eksisterende systemer og platforme. twoday FaVa er designet som en best-of-breed-løsning, hvilket betyder, at dine designere kan arbejde i Delogue, mens dine sælgere bruger Colect. Vi sørger for at have kontrol over hele din værdikæde ved hjælp af Power BI, der leverer realtidsindsigt i virksomhedens nøgletal. Desuden kan twoday FaVa integreres med over 1.000 tillægsløsninger til Business Central, så systemet kan tilpasses dine specifikke behov. Læs videre nedenfor for at finde ud af, hvordan løsningen kan understøtte og optimere din værdikæde og forretning.
Case: Our Units
Flyvende med FaVa
”I modebranchen har vi et enormt behov for at kunne styre varianter på et mere kompliceret niveau for ikke at give os selv alt for meget arbejde. Med FaVa får vi opfyldt vores behov i forbindelse med variantstyring, og det er en fleksibel løsning, der er integrerbar med andre løsninger, som alt sammen er med til at fodre vores forretning.”
Case: Our Units
Flyvende med FaVa
”I modebranchen har vi et enormt behov for at kunne styre varianter på et mere kompliceret niveau for ikke at give os selv alt for meget arbejde. Med FaVa får vi opfyldt vores behov i forbindelse med variantstyring, og det er en fleksibel løsning, der er integrerbar med andre løsninger, som alt sammen er med til at fodre vores forretning.”
Foren dine apps på én samlet platform
Har du nogensinde oplevet, at dine systemer ikke kommunikerer med hinanden? Med vores løsning kan du kombinere de apps og IT-løsninger, der er afgørende for din virksomhed inden for mode- og tekstilbranchen. Platformen giver dig adgang til lige præcis de produkter, du har brug for, om det så er Shopify, Delogue, Colect eller noget helt fjerde. Dette skaber en fleksibel og tilpasset tilgang til dit IT-landskab.
Vil du i gang? Det vil vi også
Gør som en lang række af landets mest ambitiøse virksomheder:
Udfyld formularen eller tag fat i Ina – så kan vi tage en god snak om jeres udfordringer og drømme.