Skip to content

En løsning bygget på jeres behov

Vi ved, at din forretning er vigtig og unik, og derfor tilbyder vi en skræddersyet proces, der tager hensyn til dine behov og udfordringer.

Hele pakken til din mode- og tekstilvirksomhed

twoday FaVa sikrer jer en sammenhængende digital hverdag, hvor jeres platforme samarbejder på tværs af design, salg, logistik og økonomi. Løsningen samler nogle af de mest avancerede systemer til modebranchen i én integreret løsning, bygget på Microsoft Dynamics 365 Business Central. Hos twoday FaVa arbejder vi ud fra filosofien "gør det, du er bedst til", hvilket betyder, at vi leverer den bedste ERP-løsning og samarbejder med eksperter inden for andre specialområder, alt imens du får lov til, at fokusere det du er bedst til. Når det for eksempel gælder PLM, arbejder vi tæt sammen med Delogue for at tilbyde den bedste løsning. Resultatet af dette er en skræddersyet platform, hvor hvert element er leveret af branchens bedste, så jeres forretning kan optimere processerne og styrke effektiviteten.

fava-integration-grafik-1280

Hvilke funktioner får du?

FaVa skaber en digitaliseret hverdag, hvor platformene taler sammen – helt fra design til salgsfasen. Vi integrerer til de bedste løsninger på markedet, så I aldrig går på kompromis med jeres IT-løsning. Læs her hvad vores integrationer giver dig af funktioner.

 

En samlet løsning til administration af hele din virksomhed. Med utallige udviklingsmuligheder, kan du skræddersy et ERP-system, der passer perfekt til din virksomhed.
FaVa tilbyder dine designere at arbejde i Delogue PLM, som er en af markedets mest anerkendte platforme til at håndtere udviklingen af designs – fra koncept til slutprodukt.

FaVa understøtter indkøb, både i sortimenter og i styk. Du kan på en nem måde beregne og oprette indkøbsordrer på baggrund af det salg, der er registreret i systemet. Alternativt kan dine indkøbsordrer oprettes manuelt.

Opererer du indenfor salg og detail, har du nok allerede hørt om den unikke Colect platform, der sikrerm at dit brand bliver formidlet gennem flotte, visuelle og digitale præsentationer af jeres kollektioner.

Når dine varer plukkes fra lageret og leveres til rette tid og sted, er det vigtigt at have et system, der integrerer funktioner. Det gør FaVa. Du får al den relevante information, du har brug for, for at kunne udføre en effektiv lager- og leveranceplanlægning.

Med FaVa har du også mulighed for at tilknytte POS- og kassesystemer, hvis din virksomhed har egne butikker, showrooms eller på anden vis behov for en butiksløsning.

Med rapporteringsværktøjet får du det fulde overblik over data fra alle jeres platforme, så du nemmere kan træffe informerede beslutninger.
Du har fuld kontrol over vores dit brand i forhold til både bogføring, indkøb, salg og rapportering. Med integration til både DAM (Digital Asset Management) og PIM (Product Information Management har du det komplette overblik.

Du får alle de nødvendige økonomifunktioner, så du kan håndtere specifikke økonomiprocesser for branchen.

Med FaVa får du en integration til dokument- og betalingshåndteringsløsninger, der forenkler dine processer og sparer dig tid som fx. scanning og elektronisk godkendelse af fakturaer og meget mere.

Effektiviser dit salg online med en fuld integration af FaVa og din webshop. Du har overblik over dit lager i realtid og priser opdateres med udgangspunkt i én kilde.

Automatiser fragtprocessen med integration mellem Business Central og flere forskellige logistikplatforme for et effektivt ordreflow.

Et system der indeholder alle de funktioner du skal bruge

twoday FaVa er en branchetilpasset løsning, der bygger på økonomisystemet Microsoft Dynamics 365 Business Central. Den giver dig mulighed for at integrere dine øvrige systemer og platforme, så hver afdeling kan arbejde i deres foretrukne værktøjer. Eksempelvis kan jeres designere bruge Delogue, mens jeres sælgere arbejder effektivt i Colect.

Vi sørger samtidig for, at du har overblik over hele værdikæden ved hjælp af Power BI, som leverer realtidsdata og indsigt i dine vigtigste nøgletal. Med mere end 1.000 tilgængelige tillægsløsninger til Business Central kan twoday FaVa tilpasses til jeres forretning og jeres unikke behov. Læs videre herunder og se, hvordan twoday FaVa optimerer din værdikæde.

fava-funktion-grafik-1280

Foren dine apps på én samlet platform

Oplever du, at dine systemer ikke arbejder sammen? Med twoday FaVa får du en fleksibel og skræddersyet platform, der kombinerer præcis de IT-løsninger og apps, din virksomhed har brug for i mode- og tekstilbranchen. Uanset om det er Shopify, Delogue, Colect eller andre systemer, sikrer vi en integreret tilgang, der optimerer dine processer og skaber sammenhæng i dit IT-landskab.

fava-integrationer-grafik-1280

Vil du i gang? Det vil vi også

Gør som en lang række af landets mest ambitiøse virksomheder:
Udfyld formularen eller tag fat i Ina – så kan vi tage en god snak om jeres udfordringer og drømme.

Ina Gaarde

Business Developer
ina.gaarde@twoday.com
+45 21 63 25 26